REKLAMAATIOLOMAKE

Aina ei kaikki toimitukset mene niin kuin haluaisimme, vaan joskus tulee myös virheitä. Pahoittelemme!

Varmistathan ennen reklamoimista, ettei tuotteen kuljetuksessa, rahdin purussa, säilytyksessä/säilytysolosuhteissa, asennuksessa, käytössä tai puhdistuksessa ole tapahtunut vauriota tai virhettä. Aiheettomien reklamaatioiden tarkastuskäynnistä veloitetaan tuntikorvaus (60€/h) ja mahdollinen km korvaus.

Täytä vähintään tähdellä merkityt kohdat; kaikkien kohtien täyttäminen nopeuttaa palautteen käsittelyä. Olemme reklamaatiosta yhteydessä 1-3 arkipäivän kuluessa.

Kuluttajien reklamaatiot käsitellään jälleenmyyjien kautta tai mikäli tuote on hankittu suoraan kauttamme voit täyttää oheisen lomakkeen huolellisesti asian käsittelyä varten.

Jälleenmyyjät ja yritykset täyttävät lomakkeen tarvittavilla tiedoilla huolellisesti asian käsittelyä varten.

KULJETUSVAURIO

Tarkasta pakkaus ja tuote heti vastaanoton yhteydessä.

Näkyvät vauriot merkataan rahtikirjaan ennen vastaanottamista ja allekirjoittamista. Rahdinkuljettaja allekirjoittaa myös rahtikirjan vaurion todentamiseksi.

Mikäli vaurio ei ole näkyvä on reklamaatioaika 1vk tuotteen vastaanottamisesta.

Reklamaatiokaavakkeen täytön lisäksi täytetään rahtikirjan ja tilausvahvistuksen numerot. Viallista tai vaurioitunutta tuotetta ei saa hävittää eikä asentaa.

Mikäli reklamaatiota ei ole tehty 1vk sisällä tuotteen vastaanottamisesta, on tuote hyväksytty eikä korvausta voi hakea.

VALMISTUSVIRHE

Mikäli tuotteessa epäillään virhettä, se tulisi todentaa esim. valokuvaamalla tai kuvailemalla tarkasti havaittu virhe. Tuotteen virheellisyys todetaan edustajamme toteamana ja toimitamme uuden tuotteen tai hyvityksen viallisesta tuotteesta.

Virheellisestä varastoinnista, käsittelystä, puhdistuksesta tai normaalista kulumisesta ja haalistumisesta aiheutuneita vaurioita ei korvata.

Lisätietoa Liunen takuuehdoista täältä.

TUOTTEIDEN PALAUTUS

Tuotteiden palautuksessa on käytettävä alkuperäisiä kuljetuslavoja ja pakkausmateriaaleja. Kuljetusliike ei ota tuotteita toimitettavaksi, elleivät ne ole asianmukaisesti pakattu. Joudumme veloittamaan turhat noutokäynnit.



Muistathan painaa ”En ole robotti”